torsdag 13 september 2007

Dåligt samvete..

har matten (*den största) för att hon inte skriver så mycket som hon borde och heller inte lagt in några fina bilder på vår lilla söta goa Happy! Vi har haft lite mycket här den sista tiden med sjuk husse, stänga igen landstället och alla aktiviteter som drar igång nu för våra gosiga prinsessor.

Men vi har finfina bilder från Happy o Citrus möte som kommer inom kort!!

Idag har jag släppt Happy lös för första gången tillsammans med hennes promenadkompis Molly, en westiedam på snart 2 år. Det gick bra..tills de fick för sig att undersöka dagisbarnen som fanns på en lekplats intill! Som tur var var det nget barn som blev rädd! Men innan dess så visar det sig - godis gör ju verkligen susen ! Happy har kommit på att om hon sätter sig fint framför mig o ser söt ut med sina bruna ögon.....så tror hon att hon får en liten godis! Kallas nog att tigga tror jag mig minnas! Men det vet ju inte godisgrisen Happy - hon är duktig iallafall!!Tycker stolt matte!!
Happy är en liten matglad tjej - hon slukar allt på nolltid - ibland tror jag att hon skulle kunna äta hela tiden...! Nu har hon dessutom börjat "yla" lite när hon känner matlukten så nu är det locket på..när det är blandat!
Idag träffade jag (matten alltså) Happys pappa Ivans matte Pia - det var verkligen roligt att se henne! Vi skall ta en tur upp till dem och hälsa på Ivan - och när man kikar på deras hemsida inser man att han kan inte! svära sig fri från vår Happy - snacka om kopia!!! Så nu vet vi hur Happy ser ut om ett par år! Samma ögon och blick samt de ljusare partierna på kroppen. Fantastiskt tycker jag! Nä nu är det snart sovdags för både hund matte o husse!
Ja jag lovar att lägga in bilderna först!
Ha det gott/Matte


Inga kommentarer: