torsdag 24 april 2008

Lydnadskurs med Cairn i väst

Så underbart det är att få gå kurs med enbart cairn och deras ägare! Våra vovvar har samma goa lynne och temperament - vilket innebär att skäller en av flocken på en stor hund som råkar vara för nära så stämmer resten av gänget in! Dessutom så lär de sig så snabbt! Ann-Christin och Carina har aldrig (stora bokstäver!!) träffat så duktiga och trevliga hundar! (nu tror jag att de överdriver lite men det är ju trevligt att höra!) Happy är såklart kursens stjärna!
Det är tur att detta är hennes blogg för troligen tycker de andra ägarna att deras är bäst, men tji vad de bedrar sig!!!

Mer kommer....den som väntar på något gott...väntar alltid för länge!
Ha en bra dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Här kommer en liten hälsning från Hugo som nu är i Sälen igen och har det så gottigottgott i solen på dagarna. Fortfarande mycket snö kvar och matte och husse har åkt utför igen, det var ett tag sen sist, men nu lockar det igen. Jag har det skönt i stugan när dom är iväg ett par timmar, inga problem alls faktiskt. Vi går också jättelånga promenader och lite mör är jag på kvällarna.

Grattis till Happy som är så duktig på lydnadskursen, kanske något för mig Hugo, inte är jag sådär väldans lydig kanske *s*.Vill gärna smita när det finns chans till det.

Ha det så gott alla i vårsolen och Hugopussar till Happy och kramar till er alla i familjen från matte Berit och husse Lennart

Anonym sa...

Har träffat Ann-Christin i helgen och hon berömde er båda för att ni är så duktiga på kursen!
Såklart att ni är, tänkte jag! ;)
Kram/Marianne

Anonym sa...

Hej Happy!
Clova från cairnkursen här...fråga mig inte hur jag hittade hit för det vet jag inte. Jag tycker också att kursen är toppen, även om jag inte tillhör de mer väluppfostrade så lär jag mig massor.
Kul att läsa om dig och din familj.
Vi syns snart på kursen igen. Ska vi hitta på nå´t bus då?
Clova och matte Katarina

Ps. jag bloggar också, titta gärna in...
http://clova-katarina.blogspot.com/