måndag 25 februari 2008

Skogspromenad...igen

Var ute o tog en promenad häromdagen med Happy...hon var inte lika galen denna gången - med att vara först. Däremot så kan man inte få henne riktigt lugn, antingen så är dofterna så intressanta eller så är det att skog innebär att vara lös för henne.
Nåväl vi hade en härlig stund och jag tog jättefina foton på Happy, skall bara få över dem från kameran --- var är min tekniker någonstans!?
Jag tog fina foton även på skogen - vilka färger det finns i naturen. JAg älskar grönt i alla former och den färgen är det gott om i skogen.

Happy var ute i skogen på promenad med Hussen och lillmatten 10 häromdagen och de hade haft en härlig tur, 16 cairnterriers lösa i skogen! Tur att man inte är hundrädd. Happy älskar verkligen att träffa sina kompisar. En annan som älskar Happy är OTTO - en cairnkille på 7 månader som var helt tokig i Happy....Hussen fick sätta upp Happy på en sten och inte vilken som helst.,den var väl sisådär 1,5 meter hög och Otto försökte ta sig upp!!! Så fort Happy tog ett steg så var han med som en skugga....Men Happy har tuffat till sig så den uppvaktande Otto fick sig ett par rejäla omgångar så pälsen rök i tussar. Synd att inte matte 30++ kunde vara med och se det - förkylning och muskelinflammation satte stopp för den promenaden. tur det kommer fler!
nej nu är det dags för nattsärken! Happy sover gott vid mina fötter - undrar om hon vill ut???
Godnatt!

1 kommentar:

Bettan sa...

Nemenoj!Jag fick visst en hel del att läsa - gôrkul, matte!
Hoppas du kryar på dig snart!

*kramen*